Úvod » Soukromý prodej » Školáci bez roušek a testů » Školáci bez roušek a testů - krásné maily od rodičů s právní alalýzou


        

Školáci bez roušek a testů - krásné maily od rodičů s právní alalýzou

skladem

 

Skladem: 999 ks
Číslo produktu: 00002

do košíku:
  ks  

Kupí se otázky ohledně testování žáků. Prosím rodiče, aby si nejprve
zjistili, jak fungují testy, jako mají výpovědní hodnotu a validitu. Jak
toto testování může ovlivnit zdraví a psychiku našich dětí proti
zpochybnitelnému benefitu – výsledku testu. Jak dlouho po testu vlastně
můžeme vnímat člověka jako COVID negativního. Proč se někde testuje 2x
týdně, jinde 1x a nebo vůbec. Proč ne každý den? Jinak to zcela ztrácí
význam.

Další informací je, že mnoho dětí prošlo COVID onemocněním bez příznaků a
mají protilátky a to často vyšší, než lidé očkování. Proč bychom měli
nechat naše děti testovat?

Jestli jsou učitelé očkování? Pak chrání sebe, je to každého soukromá věc.
Informace o zdravotním stavu by měla nadále zůstávat zákonem chráněná,
stejně jako jiná onemocnění infekční, onkologická a gynekologická. Očkování
nic nevypovídá o tom, jestli je očkovaný jedinec přenašečem onemocnění. Je
prokázáno, že očkovaní jsou klinicky němými přenašeči onemocnění a přesto
jsou bráni jako “bezpeční“.

Nařízení vlády a její doporučení je potřeba akceptovat a proto lze reagovat
na všechny dotazy ohledně otevření školy, že postupy návratu do školy a
používání ochranných pomůcek bude v souladu s nařízením vlády. Všechna
nařízení však mají svůj výklad a přináší také manipulační možnosti. Tak
jako jsme se v posledních dnech setkali s tím, že jsou provozovatelé
školek, kteří tyto prakticky nezavřeli, jelikož využili děravá opatření,
podobně fungují při některých podnicích a nemocnicích školky po celou dobu
a nikoho nezajímá, jestli došlo ke zhoršení epidemiologické situace v
zaměstnání nebo rodinách, která zařízení využívají. Nedošlo. Proto to
nikoho nezajímá.

Nikoho nezajímají vědecké práce, na téma jakou funkci mají roušky a
respirátory. Naopak, že jejich používání přináší zdravotní rizika. Když
jsem na podzim upozorňoval na to, že takto nastavená vládní opatření
nepřinesou zlepšení epidemiologické situace a naopak povedou k dalším
restrikcím jako povinnému testování a prakticky očkování, bylo to vnímáno
jako nereálné zastrašování. Postupně jsme ohnuli záda a přijímáme další a
další nesmyslná omezení našich životů, která ve světě faktů nemají žádnou
váhu.

Zákony a nařízení všech zemí dělají lidé, kteří ne vždy mají možnost
zohlednit všechna nová fakta a ne všichni jsou schopni nadhledu. Velmi
často se stává, že po nějaké době dojde k přehodnocení i zásadních postojů
z minulosti. A tato situace je pro nás všechny zcela nová. Politická
rozhodnutí založená na domněnkách a emocích by neměla zvítězit nad poznáním
- vědeckým a tím nad rozumem.

Naše vláda zcela zásadně nepřijímá po celou dobu COVIDové krize názory ke
konfrontaci, které jsou podloženy nyní už zcela jasně vědeckými důkazy a to
především na protiepidemická opatření. Tito lidé jsou označováni popírači
situace. Prosím, čtěte, hledejte a studujte sami, všichni máme stejné
možnosti. Ne vždy by nás měl uspokojit první odkaz na google.com a
seznam.cz.

Přikládám jeden v současné době z několika dostupných právních rozborů
situace v souvislosti s návratem dětí do škol. Podobná vědecká pojednání a
právní rozbory lze nalézt napříč světem. Jen ne náhodou jsou z dobře
dostupných serverů odstraňovány a označovány jako nebezpečné.

*Právní analýza připravovaného nařízení o opatřeních souvisejících s
návratem dětí do MŠ a ZŠ.*

Můžete si jí stáhnout zde: https://www.hravevzdelavani.cz/Skolaci-bez-rousek-a-testu-krasne-maily-od-rodicu-s-pravni-alalyzou-d2043.htm?tab=download

 

 

 

 

Šíření viru je komunitní a nezávislé na většině dostupných opatření. Ke
zhoršení došlo bez ohledu na restrikce - napříč zeměkoulí. Jestli bude
kdokoli chtít, navrhuji setkání, kde Vám rádi přineseme vědecké informace o
nebezpečí a neúčinnosti mnohých zavedených opatřeních a manipulativních
opatřeních, utajování informací a zneužívání jednoduchých dat k
ovlivňování. A to přes zavedení roušek, několika roušek a nyní již
respirátorů, zákazu pohybu a vycházení k překotnému testování. To je to, co
jsme chtěli sdělit. Restrikce přináší rizika psychická a fyzická, bohužel
také zdravotní, ale také ekonomická a v tuhle chvíli se bavíme o vzdělávání
našich dětí. Ev. mohu přivést na schůzku specialistu, který nám vysvětlí,
jak absurdně používáme COVID testy. Omezení na samotné šíření nemoci nemají
vliv a nebo jen zanedbatelný proti ohrožení, která přináší. A přesně, jak
jste napsal. USA - restrikce, rozvolňování, očkování - žádný nebo minimální
vliv.

Je nemírně smutné, že jsme došli na místo, kde se vede debata o tom, že si
myslíme, že nošení roušek nebo respirátorů ve sborovně může změnit šíření
viru a může ovlivnit otevření školy.

Ještě jednou děkujeme škole, že vynakládá tolik snahy a práce, aby se mohly
děti i učitelé vrátit do škol a přitom dodržují nařízení.

 

 

 

 

Cítíme z lidí okolo potřebu debatovat, dosáhnout na informace, které se
nenabízejí zcela samy. Velmi si vážíme všech napsaných a zveřejněných
názorů. V žádném případě nikoho nevybízíme k nedodržování pravidel a
nařízení. Svobodu mimo jiné vnímáme v tom, že se každý člověk má možnost
rozhodnout na základě dostupných informací. Ale je potřeba se k takovým
informacím dostat. Přiložený právní rozbor o návratu dětí do škol má jen
manifestovat, že stále v rámci zákonů a práva existuje více možností, jak
chránit vlastní zdraví a zdraví našich dětí i bez obcházení nařízení.

Pokusíme se zjistit, jestli by mezi námi byli zájemci na otevřenou debatu,
předání zkušeností z běžného života, rodin - které prošly COVID onemocněním
a nebo se jich nejrůznějším způsobem dotkly, z nemocnic z role pacienta i
lékaře, práce v továrnách, zkušenosti s testováním a očkováním, informace o
některých věcech, o kterých se málo mluví. Emailovou formou bychom mohli
zjistit, zda je zájem o setkání (online) a rozmluvu s minimálním emočním
nábojem. Pokud máte témata, na která byste chtěli promluvit, pište na
adresu ... Mohli bychom přizvat také hosty, odborníky na
některé problematiky.

Je velmi důležité také poskytnout psychologickou pomoc do rodin, kde rodiče
vnímají změny projevů dětí, což je v této době velmi časté. Vnímejme své
děti, naslouchejme. Bohužel čas mnohým zaměstnaným nedává moc možností s
dětmi sdílet čas a "nezaměstnanost" našich dětí velmi modifikuje
psychosociální vyzrávání a růst. Pokud existuje zájem o tuto formu porady,
pokusíme se zprostředkovat.

 

 

 

...obecně lze doporučit nesledovat každý den televizi, internet odpočinout
si od toho všeho:-)

lidstvo ochromuje a zabíjí předevší strach a z toho vyplývající stres,
následně oslabená imunita atd....

 

 

 

Vážení rodiče, položím-li si na misku vah na jedné straně antigenní testy,
které jsou všemi, dokonce i vládními experty, označované za velice málo
průkazné, a na druhou stranu děti, kterým je 6 a více let, mluvíme-li o
škole, vychází mi nesrovnatelně horší, podrobit děti tomuto psychickému
traumatu (samozřejmě ne pro všechny děti, např. našemu synovi to nevadí, naše dcera se nechce kvůli testování vrátit do školy).
Nedokážu si představit, že některé z Vašich dětí označím po testu za
pozitivní, vyvedu je ze třídy a nechám čekat někde v izolaci, až si je
vyzvednete. Některé děti to zvládnou možná celkem dobře, budou ale takové,
které ne.  A proč jim to budeme dělat? Protože jim neprůkazný test ukázal,
že mají s velice malou pravděpodobností možná covid? A rodině začne povinný
testovací kolotoč, při jehož absolvování mají v nemocničních zařízeních
velkou šanci covid opravdu chytit? Toto chceme? Je zřejmé, že s paní
učitelkou uděláme vše proto, aby Vaše děti trpěly co nejméně. Ale protože
nárok na vzdělání mají zatím všechny děti v naší zemi, velice vítám
informaci, která přišla z naší školy, že naše škola tento přístup všem dětem
ke vzdělání umožní a že budeme moci ve škole přivítat i ty děti, které by
jinak kvůli státem protizákonně vymáhanému testování zůstaly doma. 

 

 

 

chápu vaše obavy, ale bohužel žádné opatření Vám 100% nezajistí, že se
nenakazíte. Vím o čem mluvím, můj otec se nakazil v nemocnici (kde jsou
dodržovány nejvyšší hygienická opatření) do které ho přijímaly s dvěma
negativními testy. Bohužel tam také před měsícem a půl zemřel. 

Přesto, nebo možná právě proto,  jsem šťastná, že pan ředitel a pedagogové
umožní dětem návrat do školy, aniž by se museli dusit dlouhé hodiny v
rouškách a podlamovali tak svou obranyschopnost dlouhodobým nedostatkem
kyslíku, který je pro život, zdravý vývoj dětí a jejich imunitu  naprosto
zásadní a nepostradatelný. 

Stejnou potřebu dýchat a udržovat si vysokou míru imunity mají samozřejmě i
dospělí, pedagogy nevyjímaje.  

Pokud se člověk nakazí (je zcela jedno kde), je stav jeho imunity naprosto
zásadní pro to, jak se s nemocí (nejen s kovidem) vypořádá, proto je žádoucí
soustředit se spíše na zvyšování obranyschopnosti a odolnosti než ji
snižovat nedostatkem kyslíku, pohybu, sociálních kontaktů nebo strachem z
nemoci samotné.

 Stresový hormon kortizol prokazatelně naprosto zásadně snižuje míru imunity
(vědecky prokázáno). Naopak dobré dýchání, pohyb, zdravá strava, dobré
mezilidské vztahy a životní optimismus prokazatelně imunitu posilují.

Proto by naše energie, měla být více mířena směrem ke zdraví než k nemoci. 

Čemu dáváme pozornost to roste.

 

 

 

 

dovolte, abych i já vyjádřila svůj osobní názor :o)

Plně se ztotožňuji s názorem paní ....

A to jako LÉKAŘKA.

Víme, že COVID je viróza, která má vážný a smrtelné průběh pouze u lidí vyššího věku, ovšem tzv. polymorbidních, tzn. lidí, kteří v tomto věku mají řadu dalších přidružených chronických chorob, které významně oslabují jejich imunitní systém a celkovou schopnost na virus správně a léčebně reagovat.

Osobně ze svého okolí znám i dost lidí ve věku 60-80 let, u kterých nemoc proběhla, a to normálním způsobem, bez následků.

Víme, že u většiny (zbylé) populace probíhá COVID jako více či méně závažnější viróza, po které u oslabených jedinců zůstává jen delší únava a rekonvalescence.

Pokud budeme podporovat dlouhé DENNÍ nošení roušek u našich dětí a učitelů, pouze zvyšujeme možnost, že nákazu dostanou, kvůli nedostatečně okysličeným dýchacím cestám.

Současně tím zaručíme nedostatečné okysličení všech ostatních orgánů, VČETNĚ MOZKU, a tím jen zvýšíme riziko, že pokud jedinec nemoc dostane, bude mít závažnější a delší průběh.

Dovolím si sdílet názor LÉKAŘE, kterého vysoce ctím a o kterém vím, že svým přístupem přispěl k vyléčení opravdu velkého množství lidí:

https://www.youtube.com/watch?v=fm4OhS9N4Q8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.