Úvod » Rozvoj smyslů - tvary, hmat... » Geometrická tělesa » Modrá montessori tělesa » Sada geometrických těles v krabici


        

Sada geometrických těles v krabici

skladem

 

Skladem: 1 000 ks
Dostupnost: na objednání 1-14 dní (dodavatel "MH")
Číslo produktu: 50302001
Mám doma skladem nebo je to na objednání?: Na objednání
Dodavatel: MH
běžná cena 1 635 Kč (65 EUR)
naše cena:
1 599 Kč (64 EUR) ( Nejsme plátci DPH )

do košíku:
  ks  

Dřevěná krabička obsahuje geometrická tělesa: koule, krychle, válec, čtyřboký hranol, trojboký hranol, trojboký jehlan, čtyřboký jehlan, kužel, elipsoid, ovoid. Součástí sady jsou i tři podstavy pod kulatá tělesa (koule, ovoid, elipsoid) a pět základen, které kopírují podstavu těles.

Pomůcka dopomáhá k vnímání a rozlišování tří rozměrů těles, rozdílům mezi jednotlivými tělesy a k přiřazování geometrických ploch ke geometrickým tělesům.

 

POSTUP :           

Pozveme dítě k práci „Chtěl/a bys ukázat, jak se pracuje s geometrickými tělesy?“ Ukážeme dítěti místo uložení pomůcky a způsob přenášení (podnos / košík držíme oběma rukama). Nejprve z košíku, který je přikrytý šátkem, vyndáme na koberec jedno geometrické těleso (kouli, krychli…). Začneme těleso se zaujetím zkoumat, prohmatáváme ho, převalujeme ho v rukou. Nic jiného neděláme, ani nepojmenováváme! Nabídneme těleso dítěti a necháme ho také zkoumat – procítit tvar tělesa. Začínáme maximálně s třemi tělesy a vybereme, co nejvíce odlišné. (např. koule, krychle, kužel) V další fázi manipulujeme s tělesy a snažíme se pomocí koulení, válení a překlápění znázornit rozdíly mezi nimi. Říkáme: „Toto se koulí.“ (koule, ovoid, elipsoid) „Toto se sune nebo překlápí.“ (krychle, čtyřboký hranol, trojboký hranol ) „Toto se koulí a sune.“(kužel, válec). Vše necháme dítě vyzkoušet.

Následně vyzveme dítě: „Zkusíš najít taková tělesa, která se koulí a zároveň sunou?“ apod. Můžeme tělesa podle jejich vlastností rozdělit do skupin – množin.  Vyzveme dítě, aby tělesa se stejnou podstavou stavělo na sebe. Ukážeme pohled shora. Necháme dítě experimentovat.

Pak pomůcku uklidíme, nebo můžeme dle zájmu dítěte pokračovat s dalšími cvičeními.

 

Další aktivity: 
Vybereme tělesa tvarově podobná - náročnější na odlišování.

Práce s podstavami – dítě zjišťuje, které těleso patří k jedné nebo více podstavám, jaká tělesa mají podstavu shodnou atd.

Hledáme v místnosti věci v nichž je obsažené nějaké těleso: váza = válec, skříň  = hranol.

Když víme, že dítě tělesa zná, dokáže je pojmenovat: V košíku máme např. 5 těles přikrytých šátkem. Vyzveme dítě: „Najdeš kužel, aniž by ses díval/a?“ A dítě z pod šátku vytáhne kužel. Pokud se splete, jen zavrtíme hlavou a dítě se opraví.

 

Kontrola správnosti:  Zrakem a hmatem.

Specifická slovní zásoba: koule, krychle, válec, kužel, čtyřboký hranol/kvádr, trojboký hranol, trojboký jehlan, čtyřboký jehlan, elipsoid, ovoid, podstava, hrana, vrchol, základna.

 

 40.0 x 18.5 x 12.0
 2.490kg
 
 

Pokud máte zájem o toto zboží, ráda ho pro vás rychle naskladním. Na podrobnosti se můžete podívat sem:

https://www.hravevzdelavani.cz/Dodavatel-montessorihracky-cz-a4_12.htm

 

Prosím o kontrolu, že můj dodavatel má tuto pomůcku skladem: 

https://montessorihracky.cz/cs/smyslova-vychova/4486-geometricka-tlesa-s-podstavci-a-krabici-8596027003770.html

 

 

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

Mám doma skladem nebo je to na objednání?: Na objednání
Dodavatel: MH